Data

Home / Data

Data

Het is pas mogelijk op een professionele manier zaken te doen als u goed geïnformeerd bent. Goede kennis van uw relaties is daarom van belang in B2B marketing. Of dit nu prospects, leads of brand ambassadors zijn. Voordat wij contacten leggen, voor u, willen wij er zeker van zijn dat deze betrouwbaar zijn. LDApartners gebruikt relevante data om te bepalen of de klanten betrouwbaar genoeg zijn. Dit inzicht in data maakt onze leads kwalitatief en sterk.

Data: Online en Offline

We verzamelen alle mogelijke – online en offline – informatie over het bedrijf van de beoogde klant. Recent nieuws, informatie omtrent het relatiebeheer, omzetcijfers en andere relevante statistieken. We maken gebruik van bestaande bronnen op het web, zoals concernrelaties, financiële kerncijfer en originele jaarrekeningen. Maar ook ons eigen klantenbestand, wat we in de afgelopen acht jaar hebben opgebouwd is nuttig. Alle gegevens zijn altijd up-to-date en compleet. Wanneer er een goed inzicht is in het bedrijf en haar bestuur, geeft het ons, maar vooral ook u, overzicht en zekerheid. Pas als we een volledig beeld hebben, geven we groen licht voor een concrete afspraak. 

 

De bedrijfsanalyse of het marktonderzoek dat wij verrichten is noodzakelijk voor de lead nurture. We houden de contacten warm als we weten dat deze zijn te vertrouwen. Is het bedrijf positief of negatief in het nieuws? Dit wegen we allemaal mee. Zo kunnen we ook risico’s inschatten, in de relaties die we aangaan met klanten. Dezelfde middelen kunnen wij gebruiken om uw CRM-systeem op te schonen of juist te verrijken. Zo checken wij of uw klantdossiers nog in orde zijn.

 

Up-to-date

Data voor sales

U kunt ervoor kiezen om B2B marketing aan ons over te laten. Maar tegenwoordig zien we dat deze marketing – vooral online – verweven is met de sales-functies. De beschikbare data over klanten en hun bedrijven fungeert hier als een onmisbare schakel. Daarom kunt u er ook voor kiezen om uw sales van A tot Z bij ons uit te besteden.

Het is onze taak om u zichtbaar te maken op de markt. Als het gaat om campagnes opzetten en events organiseren, baseren wij ons altijd op de data die we voorhanden hebben. Daaruit zal blijken welke bezoekers we moeten aantrekken. Onze telemarketeers doen hier onderzoek naar op de klassieke manier: bellen. Onze online marketeers struinen het web af om het profiel van de beoogde klanten te schetsen en te filteren.

 

Telemarketing

Ontvang een vrijblijvende offerte voor leadgeneration!